Informasjon til pasientar og pårørande
Her har vi samla informasjon til deg som pasient, pårørande eller foresatt, for dei som er registrert i Norsk intensivregister (NIR). Under finn du informasjon om registrert og dine rettar etter oppføring i registeret.
Intensivregisteret er eit nasjonalt medisinsk kvalitetsregister som systematisk samler inna data og statistikk frå dei fleste sjukehus sine intensiv- og overvakingsavdelingar i Noreg.
Som oppført i NIR har du rett til å reservere deg frå oppføring i registeret, eller be om innsyn i registrere opplysningar. Dette kan du gjere på vegne av deg sjølv eller dersom du er hovudpårørande, om denne ikkje er i stand til det sjølv eller etter pasienten er død. Ungdom ≥16 år har medråderett kring eiga helse og krav om informasjon etter Pasient- og brukarrettslova § 3-4.
Dersom du er registrert i Norsk intensivregister har du rett til å kreve innsyn i hva som er registrert, retting/sletting av opplysninger og å reservere deg for oppføring i registeret. For opplysninger/innsyn fra pasientjournal må du kontakte sykehuset du har vært innlagt ved, eller via Helsenorge.
Reservasjon og innsyn kan du få via Helsenorge, eller du kan fylle ut skjema under:
Opplysningar frå registeret
kan med anna utleverast til forsking- og kvalitetsforbetringssprosjekt. Dine
personopplysningar kan berre bli utlevert, eller på annan måte bli tilgjengeleg
når dette skjer i henhold til lover og forskrifter, som til dømes reglar om teieplikt
og Den europeiske personvernforordninga. Det kan bli aktuelt å utlevere
opplysningar til verksemder i utlandet, blant anna for å kunne gjennomføre
vitskapeleg forsking. Helse Bergen HF er ansvarleg for databehandlinga. Det
rettslige grunnlaget for databehandlinga er personvernforordninga artikkel 6 nr.
1 bokstav e og Forskrift om medisinske kvalitetsregistre, jf. Forskrift om
medisinske kvalitetsregistre § 1-4.
Oversikt over prosjekter registeret har bidratt med data til finn du her.
For å få meir kunnskap om pasientopplevingar etter eit intensivopphald er dine erfaringar som pasient viktig. Norsk intensivregister sender difor ut eit spørjeskjema 6 månadar etter du har vore innlagd ved ei intensiv-, overvaking- eller postoperativ eining, for dei pasientane som har fått ei oppføring i registeret. Spørjeskjemaet blir sendt ut til alle registrerte frå fylt 16 år.
Les meir om spørjeskjemaet for pasientar (EQ-5D-5L) og lagring av dine opplysningar
Årsrapporten inneheld ein oversikt over data registrert i Norsk intensiv- og pandemiregister for det aktuelle året.
Nytt frå 2022 er at vi har laga ein Kortversjon av årsrapporten.
Fullstendig årsrapport frå alle år finn du her: Årsrapportar
Vi er lettast å nå via epost: norskintensivregister@helse-bergen.no
Telefon: 55 97 50 00
Vi minner deg om at deling av sensitiv informasjon som fult navn, fødselsnummer og diagnoser ikkje skal delast via epost. Til dette ber vi deg bruke e-Dialog, som er ein sikker måte for deling av sensitiv informasjon. Her krevs det at ein har BankID eller MinID for innlogging. Her kan du også laste opp ferdig utfylt skjema for innsyn eller sletting av data. Skjema finn du i lista over.
Trykk her for å komme til eDialog.