-
Telefonfeil er rettet - alt fungerer som normalt.Telenor har nå fikset feilen i mobilnettet, og alle telefonlinjer inn til sykehuset fungerer som normalt.
MinGat
MinGat er ein sjølvbetjeningsportal for tilsette i Helse Bergen for å finne oversikt over eigen arbeidstid, fråvær, løn med meir.
Det vert oppretta automatisk ein profil på deg i MinGat når du vert tilsett. Brukarnamn og passord vert sendt til di e-postadresse i Helse Bergen.
I MinGat kan du:
- sende førespurnader til din leiar vedkomande ekstravakter, meirarbeid/overtid, forskyving av arbeidstid, vaktbytte, permisjon, avspasering og ferie
- oppdatere informasjon om adresse, telefonnummer, e-postadresse, kontonummer og pårørande
- få oversikt over lønsslippar og årleg samanstilling
Logge inn i MinGat frå privat PC/mobil
For å logge inn på MinGat frå mobil/privat PC utanfor sjukehusnettet må du først laste ned og aktivere Microsoft Authenticator på din mobil. Den kan du laste ned via Appstore eller Google Play.
For å aktivere Microsoft Authenticator (også kalla MFA eller 2-faktor) første gong må du vere tilkopla sjukehusnettet - det ikkje er mogleg å aktivere denne utanfor sjukehusnettet i Helse Vest.
Brukarrettleiing MinGat:
- Helse Vest IKT kundesenter - korleis aktiverer 2-faktor første gong (du må være tilkopla sjukehusnettet for å opne linken)
- Fagsenter administrative system - korleis du loggar på MinGat via Microsoft Authenticator frå privat PC/mobil
Når Microsoft Authenticator er lasta ned og aktivert, kan du logge inn i MinGat: mingat-hbe.ihelse.net
Treng du hjelp til aktivering av Microsoft Authenticator, kontakt Helse Vest IKT kundesenter på 55 97 65 40 eller kundesenteret@helse-vest-ikt.no.