Regionalt nettverk innan rehabilitering for personar med lungesjukdom

​Føremål og møteinformasjon

Det fremste føremålet med nettverket er å vere eit regionalt, tverrfagleg og tverrsektorielt forum for utvikling og utveksling av kompetanse innan rehabilitering for personar med lungesjukdom. Heilheitlege behandlingskjeder og forbetring av pasientforløp som opprettheld god behandlingskvalitet er også eit viktig føremål.

Nettverket er ope for alle som jobbar med eller har interesse for fagområdet, i offentleg eller privat sektor, og vert drifta av Regionalt kompetansesenter for habilitering og rehabilitering.

Kompetansesenteret arrangerer saman med samarbeidspartnarar,   regionale nettverksmøter som har fokus mot viktige tema innan rehabilitering for lungesjuke.

• ​Atle Lunde (Leder av regionalt brukarutval for Helse Vest RBU) ​​
  • Bente Frisk (Høgskulen på Vestlandet)
  • Åse Steine (Helse Bergen, Lungeavdelinga si rehabiliteringseining)
  • Tone Alice Lædre (Helse Stavanger, Eigersund poliklinikk)
  • Magda -Lovise Tendal Steiro (Helse Fonna, Lungeavdelinga)
  • Siv Kristin Bøe (Åstveit Helsesenter)
  • Nina Merete Johnsen Midtbø (Helse Førde, LMS)
  • Solfrid Indrekvam (Helse Bergen, Lungeavdelinga)
  • Joanna Agnieszka Hauken (rådgiver, koordinator for nettverket)

Regionalt kompetansesenter for habilitering og rehabilitering i samarbeid med regionalt nettverk innan rehabilitering for personar med lungesjukdom ønskjer velkommen til regionalt webinar 26 oktober 2023 kl.12:00-15:00Påmelding innan 20. oktober. Webinaret er gratis.

Klikk på lenke for program og påmelding.

Sist oppdatert 14.07.2023