Personal- og organisasjonsavdelinga
Personal- og organisasjonsavdelinga er sjukehuset sitt samla fagmiljø for rådgiving og utviklingsstøtte innan HR-området. I sjukehuset er det den enkelte leiar som har ansvar for oppfølging av eigne medarbeidarar, og for å fatte nødvendige avgjersler knytt til tilsetting, oppfølging og endring. Medarbeidarane våre gir støtte til leiarane i deira utøving av leiarrollen i form av opplæring, leiarrådgiving, leiarutvikling, prosjektleiing og utvikling av rammeverk og rutinar.
Kontakt
Telefon
Slik finn du fram
Oppmøtestad
Dei fleste i Personal- og organisasjonsavdelinga har kontor i 3. etasje i Jørgen Sandbergs hus.
Bedriftshelsetenesta held til i 2. etasje i Sentralblokka.
Bemanningssenteret finn du i 3. etasje i Sentralblokka.
Jørgen Sandbergs hus
Jonas Lies vei 73 (Raudt hus i sykehusparken)
5021 Bergen
Hos oss er det gode moglegheiter for både fagleg og personleg utvikling. Kvart år rekrutterer vi om lag 1000 nye medarbeidarar.