Vi anbefaler at du alltid bruker siste versjon av nettleseren din.

Regionalt senter for astma, allergi og overfølsomhet i Helse Vest(RAAO- Helse Vest) er ein tverrfagleg allergologisk poliklinikk som skal supplere den allergologiske verksemda ved andre avdelingar påsjukehuset og i regionen.

Slik finn du fram

Oppmøtestad

Bygget der Kvinneklinikken var lokalisert tidlegare har endra namn til Årstadhuset.

Regionalt senter for astma, allergi og overfølsomhet i Helse Vest (RAAO- Helse Vest) er flytta til 1. etasje i Årstadhuset, og blir etter planen verande i dette bygget fram til hausten 2025.

Årstadhuset ligg sentralt plassert på sjukehusområdet på Haukeland, like ved Årstad kirke i Jonas Lies vei, og vis-a-vis Augebygget.

Årstadhuset

Jonas Lies vei 72

5021 Bergen

Kurs og møter

• Matallergi kurs
    Målet med kurset er å gi deg kunnskap, samt faglege og praktiske råd om å leva med matallergi.
    Matallergi kurs
    12.