Prisdryss til PROCARD Forskningsgruppe ved årets Sykepleiesymposium

Det årlige sykepleiesymposiet ble arrangert den 06. november i Bikuben. Det var også dette året stor deltakelse fra PROCARD Forskningsgruppe.

Publisert 28.11.2019
Sist oppdatert 26.08.2023

​Trond Pettersen holdt foredraget med tittel: Patient`s experience with generic drugs following early post-discharge after first time percutaneous coronary intervention. Pettersen fikk pris for beste foredrag relatert til forskningsprosjekt.

Foto av Trond Pettersen og Irene Instenes

Irene Instenes foredraget med tittel: Delirium in hospital elders: common, recognized, and underdiagnosed – a call for validated screening program. Instenes fikk pris for beste foredrag relatert til fagutviklinsprosjekt.
Nina Fålun foredraget med tittel: Patient`s reflection on prehospital symptom recognition and timely treatment in myocardial infarction.